اپلیکیشن فروشگاه اوری وان برای خرید، ثبت نظر و استفاده از برخی امکانات وب سایت و اپلیکیشن اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا پردازش سفارشات سريعتر و دقيق تر انجام شود و کاربران بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات، انتقادات ومشکلات خود را دراین فروشگاه بیان کنند
برای ثبت سفارش، پردازش و ارسال آن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و کدپستی و شماره تلفن کافی است و برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری امن به جز موارد بالا به آدرس ایمیل نیز نیاز است که با ایجاد آن میتوانید سریع و ساده خرید کنید‌؛ مشخصات شخصی و آدرس و کد پستی جهت ارسال سفارشات شما از طریق پست و یا تیپاکس و یا پیک موتوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و شماره تلفن (ترجیحاْ موبایل) جهت برقراری ارتباط در مواقع مورد لزوم و یا ارسال پیامک خرید و تغییر وضعیت سفارش شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آدرس ایمیل جهت ارسال خلاصه خرید شما و همچنین فاکتور از شما دریافت میگردد.
در صورت ثبت نام به عنوان کاربر قادر خواهید بود  مراحل خرید خود را پیگیری کنید؛ ‌سوابق خرید خود را نگاه کنید؛ کالای خود را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید ‌؛ نظرات، نقد و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین از فروش های ویژه، تخفیف های روزانه و قیمت روز کالاها باخبر شوید.
این فروشگاه و اپلیکیشن تمامی تبادل اطلاعات میان مشتری و سایت را با استفاده از  پروتکل HTTPS رمز نگاری نموده و بر بستری امن این تبادلات انجام میگیرد. همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و خود را ملزم به رعایت قوانین رسمی و تجاری کشور می داند.
این فروشگاه و اپلیکیشن خود را ملزم به حفظ تمامی اطلاعات و مشخصات مشتریان و کاربران خود می داند و در این راه هیچگونه کوتاهی نخواهد نمود.
لازم به ذکر است که پرداخت آنلاین سفارشات از طریق درگاه های رسمی بانکی انجام میگردد و این امر جهت حفظ امنیت در محیط خارج از برنامه و در مرورگر انجام میپذیرد.
همچنین این اپلیکیشن به هیچ عنوان اقدام به ارسال پیام کوتاه از طریق دستگاه شما نخواهد کرد و هیچگونه هزینه ای بابت استفاده از برنامه از کاربر دریافت نمیکند (رایگان می باشد) و هیچگونه دسترسی به تصاویر و مطالب داخل دستگاه شما ندارد.
پیشاپیش از اعتماد شما عزیزان به این مجموعه کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.