قوانین و مقررات و حریم خصوصی

اپلیکیشن و وب سایت فروشگاه اوری وان برای خرید، ثبت نظر و استفاده از برخی امکانات وب سایت و اپلیکیشن اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا پردازش سفارشات سريعتر و دقيق تر انجام شود و کاربران بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات، انتقادات ومشکلات خود را دراین فروشگاه بیان کنند
برای ثبت سفارش، پردازش و ارسال آن اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و کدپستی و شماره تلفن کافی است و برای ثبت نام و ایجاد یک حساب کاربری امن به جز موارد بالا به آدرس ایمیل نیز نیاز است که با ایجاد آن میتوانید سریع و ساده خرید کنید‌؛ مشخصات شخصی و آدرس و کد پستی جهت ارسال سفارشات شما از طریق پست و یا تیپاکس و یا پیک موتوری مورد استفاده قرار خواهد گرفت و شماره تلفن (ترجیحاْ موبایل) جهت برقراری ارتباط در مواقع مورد لزوم و یا ارسال پیامک خرید و تغییر وضعیت سفارش شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت. آدرس ایمیل جهت ارسال خلاصه خرید شما و همچنین فاکتور از شما دریافت میگردد.
در صورت ثبت نام به عنوان کاربر قادر خواهید بود  مراحل خرید خود را پیگیری کنید؛ ‌سوابق خرید خود را نگاه کنید؛ کالای خود را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید ‌؛ نظرات، نقد و بررسی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین از فروش های ویژه، تخفیف های روزانه و قیمت روز کالاها باخبر شوید.
این فروشگاه و اپلیکیشن تمامی تبادل اطلاعات میان مشتری و سایت را با استفاده از  پروتکل HTTPS رمز نگاری نموده و بر بستری امن این تبادلات انجام میگیرد. همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و خود را ملزم به رعایت قوانین رسمی و تجاری کشور می داند.
این فروشگاه و اپلیکیشن خود را ملزم به حفظ تمامی اطلاعات و مشخصات مشتریان و کاربران خود می داند و در این راه هیچگونه کوتاهی نخواهد نمود.
لازم به ذکر است که پرداخت آنلاین سفارشات از طریق درگاه های رسمی بانکی انجام میگردد و این امر جهت حفظ امنیت در محیط خارج از برنامه و در مرورگر انجام میپذیرد.
همچنین این اپلیکیشن به هیچ عنوان اقدام به ارسال پیام کوتاه از طریق دستگاه شما نخواهد کرد و هیچگونه هزینه ای بابت استفاده از برنامه از کاربر دریافت نمیکند (رایگان می باشد) و هیچگونه دسترسی به تصاویر و مطالب داخل دستگاه شما ندارد.

خبرنامه

فروشگاه اوری وان با استفاده از اطلاعات کاربران خود برای آنان پیامک یا ایمیل ارسال می‌نماید در صورتی که تمايل به دریافت این پیامک و ایمیل ها ندارید میتوانید عضویت خود را در خبرنامه این فروشگاه لغو کنید. عدم اقدام جهت لغو به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض میباشد.

بخش نظرات

هدف از ایجاد بخش نظرات، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد.
نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنیفروشگاه اوری وان درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.
هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. این فروشگاه در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

قیمت

فروشگاه اوری وان نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد،این فروشگاه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید و همچنين اگر مبلغى براى آن سفارش پرداخت شده باشد موظف است طى ٢٤ الى ٤٨ ساعت كارى وجه پرداخت شده را به مشترى برگرداند.

موجودی کالا

در صورت بروز هر گونه مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند عدم موجودی محصولی دراوری وان حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش برای فروشگاه اوری وان و همچنین استرداد وجه سفارش برای مشتری محفوظ است و مبلغ سفارش در اسرع وقت به مشترى برميگردد.

پردازش سفارش

کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایميل و تلفن همراه و ثابت صحيح براى پردازش سفارش الزامى است.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه های اوری وان ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

رمز عبور و نام کاربری

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. اوری وان همانند سایر وب سایت ها از جمع آوری IP و کوکی ها استفاده می‌کند. پروتکل و لایه های امنیتی این فروشگاه حداکثر تلاش را به عمل می آورد تا از اطلاعات کاربران محافظت و از دسترسی های غیر قانونی جلوگیری کند.
ورود کابران به وب سایت اوری وان ،ایجاد حساب کاربری و استفاده از امکانات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین ثبت سفارش و خرید نیز به منزله پذیرفتن کلیه قوانین و شرایط این فروشگاه است .
فروشگاه اینترنتی اوری وان یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری ها به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه ای ب خرید کالا اقدام میکنند از این رو آلین تک هیچ گونه فروشى به صورت عمده یا در تعداد بالا نخواهد داشت و کالا فقط به مصرف گنندگان واقعی فروخته خواهد شد.
این وب سایت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال٬ لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
تلفن تماس و آدرس ایمیل :
55577517 – 021
info@every-one.ir