روش های ارسال سفارشات

در حال حاضر سه روش جهت ارسال محصولات خریداری شده از این فروشگاه درنظر گرفته شده است که در آینده نزدیک نیز جهت رفاه مشتریان گرامی بستر چند روش دیگر نیز مهیا خواهد گردید.
  • پست پیشتاز: با توجه به پوشش سراسری ارائه خدمات پستی از سوی شرکت پست، کلیه محصولات خریداری شده شما عزیزان گرامی در خارج از شهر تهران از طریق پست پیشتاز و به آدرس اعلامی از سوی شما در هنگام خرید ظرف ۲۴ ساعت کاری تحویل شرکت پست خواهد گردید. لازم به ذکر است کد پیگیری مرسوله ارسالی در قسمت “سفارش های من” از سوی مشتریان گرامی قابل ملاحظه خواهد بود و می توانید با مراجعه به سایت شرکت پست (قسمت رهگیری مرسولات پستی) مرسوله خود را پیگیری نمائید.
تذکر: این فروشگاه متعهد می باشد تا در اسرع وقت محصولات خریداری شده را تحویل شرکت پست نماید لذا پس از آن تاخیر در تحویل مرسوله به عهده این فروشگاه نمی باشد.
  • تیپاکس: یکی دیگر از روشهای ارسال پیش بینی شده از سوی این فروشگاه ارسال مرسوله شما از طریق شرکت تیپاکس می باشد. در این روش مرسوله سریعتر به دست شما عزیزان می رسد اما امکان ارسال مرسوله به تمامی شهرهای کشور پهناورمان وجود نداشته و فقط ارسال به مراکز استان ها میسر می باشد. همچنین هزینه ارسال از طریق تیپاکس به صورت پسکرایه می باشد و هزینه توسط مشتری در مقصد پرداخت خواهد گردید.
  • پیک موتوری: کلیه محصولات خریداری شده قابلیت ارسال از طریق پیک موتوری فقط در شهر تهران را دارند و در این روش نیز هزینه پیک موتوری بصورت پپیشکرایه بوده و در مبدا توسط فروشنده به پیک موتوری پرداخت می گردد. لازم به ذکر است در این روش هزینه پیک موتوری به صورت ثابت به مبلغ سبد خرید شما اضافه میگردد.